Zijn de èggo-showrooms opnieuw open vanaf 11 mei?

Ja, wij zijn open vanaf 11 mei 2020 volgens de gebruikelijke openingsuren: van maandag tot vrijdag van 10u00 tot 18u30 en op zaterdag van 10u00 tot 18u00.

Ik zou willen langsgaan in een èggo-showroom: welke maatregelen zijn er genomen om een bezoek in alle veiligheid te garanderen?

Dit zijn de maatregelen die we genomen hebben in de èggo-showrooms:

  • een pompflesje met ontsmettende handgel staat ter beschikking van de klanten aan de ingang van de winkel en in de verkoopbureaus;
  • er is een aanbevolen richting voor je bezoek aan de showroom;
  • al onze medewerkers dragen een masker;
  • in de verkoopbureaus is er tussen de èggo-raadgever en zijn klanten een plexiglazen scheidingswand. Zo bevinden de klanten zich op minstens 1,5m van de èggo-raadgever;
  • sommige smallere zones in de winkel zijn slechts voor één klant tegelijk toegankelijk;
  • de oppervlakken van bureaus, werkbladen, stalen, handgrepen enz. worden regelmatig ontsmet door onze medewerkers;
  • wij aanvaarden niet meer klanten in de winkel dan er bureaus zijn om ze te ontvangen; dit garandeert een aantal m² per persoon dat hoger ligt dan 20 m²;
  • ook wegwerphandschoenen en -maskers zijn beschikbaar.

Is het verplicht om een masker te dragen om naar èggo te komen?

Ja, wij hebben beslist om een masker verplicht te maken, zowel voor onze raadgevers als voor onze klanten. Dat weerspiegelt ons streven naar veiligheid voor iedereen als prioriteit. Zo vermijden we risico’s zo goed als we kunnen.

Ik wil niet te lang in jullie showroom blijven: hoe kan de verdere uitwerking van mijn ontwerp dan doorgaan?

We begrijpen volkomen dat je niet te veel tijd in de showroom wilt doorbrengen ondanks de voorzorgsmaatregelen die we genomen hebben. Daarom stellen we je voor om in twee fases tewerk te gaan: tijdens je bezoek zullen we je ontwerp, behoeften, smaak en verwachtingen aandachtig onder de loep nemen. Onze raadgever zal dan aan de slag gaan met je ontwerp, waarna hij je enkele dagen later zal uitnodigen voor een tweede afspraak om zijn werk te bekijken, wijzigen naar wens en het zo te finaliseren.

Ik wil een keuken of opbergoplossing bestellen bij èggo: wat zijn de leverings- en plaatsingstermijnen?

Onze commerciële activiteiten en onze productie, levering en plaatsing verlopen opnieuw volgens het normale ritme. Een lichte vertraging is eventueel mogelijk in de fabrieken, bijvoorbeeld omdat sommige onderdelen tijdelijk niet in voorraad zijn.

Toch willen we er de aandacht op vestigen dat onze keukenfabriek in Duitsland vandaag een productietermijn garandeert die 2 tot 4 keer korter is dan bij andere Europese producenten.

Ik had mijn keuken of inbouwkasten besteld vóór de lockdown: hoe wordt mijn dossier opgevolgd?

De dossiers waarop de gedwongen stopzetting van onze activiteit door de lockdown een impact gehad heeft, zijn opnieuw ingepland in overleg met elke klant.

Waar kan ik informatie krijgen over de opvolging van mijn dossier?

Je kunt onze klantendienst bereiken van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 18u30 en zaterdag van 8u30 tot 17u00. De contactgegevens van de klantendienst vind je in de e-mails van je dossierbeheerder of door je winkel te bellen en optie 2 te kiezen.