Wanneer dromen van een nieuwe keuken een obsessie wordt…
Maandag 18 september 2017 — èggo viert dit jaar zijn 10e verjaardag en lanceert naar aanleiding daarvan een nieuwe reclamecampagne op radio en tv. Bedacht door het agentschap Lielens onderlijnt deze campagne op een humoristische manier hoe dromen van een nieuwe keuken een obsessie kan worden door de realiteit een beetje te vervormen…
Na 10 succesvolle jaren en 45 verkooppunten in België lanceert èggo in september 2017 een nieuwe radio-tv campagne. Op een speelse, luchtige manier en met een beetje Britse humor toont de spot ons beklijvende personages die zodanig geobsedeerd zijn door hun toekomstige nieuwe keuken dat ze haar overal beginnen te zien…
Deze nieuwe campagne van èggo verstevigt verder zijn positionering van een vertrouwd keukenspecialist, die oor heeft voor zijn klanten en altijd klaar staat om hen van A tot Z te helpen. De campagne zal natuurlijk het merkbewustzijn versterken bij elke potentiële koper van een nieuwe ingerichte keuken.
Deze verjaardag zal ook de kans bieden aan de Belgische keukenspecialist om verschillende nieuwigheden voor te stellen, zoals een nieuwe website en een tactiele inspiratie-app die de shopping experience komt vergroten.
André Dusausoy, CEO Lielens : « Van bij de oprichting van het merk èggo in 2007, over het ontwerp van het logo, het grafisch charter, de productie van catalogi, huis-aan-huis folders tot aan de tv- en radiocampagnes, begeleidde het agentschap LIELENS èggo altijd bij zijn communicatiestrategie en de creatie van diverse publiciteitscampagnes. Met deze campagne naar aanleiding van het 10 jarig bestaan van éggo kozen we voor humor om te benadrukken wat een unieke ervaring de klant zal beleven die net een eggo-keuken heeft besteld. Hij zal het heel aangename en geruststellende gevoel hebben dat hij met èggo te allen tijde op een stevige partner kan rekenen.»
Paul David, Brand & Marketing Manager van èggo : "Het merk èggo heeft altijd uitgeblonken in originaliteit, denken we maar aan het" vierkante ei "van de eerste tv-spot, die het eigen karakter van de èggo-keukens benadrukte. In deze campagne plaatsen we met een knipoog het ongeduld van onze klant centraal in onze boodschap, om te laten zien tot hoever we met hem de emotie delen die het zetten van zijn nieuwe ingebouwde keuken met zich brengt. Een toon die totaal verschilt van die van de rist van andere keukenspecialisten die eerder het product dan wel de ervaring op de voorgrond plaatsen."
Technische gegevens :
- Creatief agentschap : Lielens www.lielens.be
- TV-productie agentschap : Ristretto http://www.ristrettofilms.com/
- Regisseur : Kris Debusscher
- Verspreiding : nationaal vanaf 18 september
- Actrice : Melissa Léon Martin
⚠️ PERSCONFERENTIE ⚠️
Persconferentie 10 jarig bestaan van èggo te Waver op 10/10/2017 om 11u. Uitnodiging met details volgt nog.
Over èggo
Opgericht in 2007, heeft het Belgische familiebedrijf èggo inmiddels 74 verkooppunten in 6 verschillende landen. Het merk is te vinden in België, het Groothertogdom Luxemburg, Spanje, Senegal en Saoedi-Arabië. In 2023 zal de èggo-groep 20.000 maatwerkprojecten voor haar klanten hebben uitgevoerd. In België beschikt de groep over een eigen logistiek en klantendienst. Met haar 1000 werknemers, plaatsers en bezorgers heeft de èggo-groep een omzet van € 180.000.000 in 2023.
Wenst u extra inlichtingen? Contacteer ons!