Je kunt contact opnemen met onze aftersales door het daarvoor bestemde formulier in te vullen of door telefonisch contact op te nemen met jouw èggo-winkel. Neem je telefonisch contact op, selecteer dan optie 2 voor de afdeling aftersales.
FAQs
Hoe dien ik een aftersalesverzoek in?
Voor alle aftersalesverzoeken kun je gewoon het online formulier invullen. Ons team zal je zo snel mogelijk antwoord geven.
Wat moet ik doen als ik een onderdeel in slechte staat ontvang?
Als een onderdeel van je bestelling beschadigd is bij ontvangst, neem dan direct contact op met je adviseur door de winkel te bellen en optie 2 te kiezen.
Hoe onderhoud ik mijn keuken?
Raadpleeg onze onderhoudsbrochure om de kwaliteit en duurzaamheid van je keuken te behouden. Hier staan alle adviezen in die je nodig hebt voor je materialen en apparatuur.
Komen de voorrijkosten voor rekening van de klant in geval van een probleem met een huishoudelijk apparaat?
De huishoudelijke apparaten hebben een garantie van twee jaar. Als je een verlengde garantie hebt afgesloten, variëren de voorwaarden per leverancier. Raadpleeg dit document voor meer informatie.