Nadat je het bestelformulier hebt ondertekend, krijg je van je adviseur een e-mail waarin elke fase van je project wordt beschreven, van productie tot levering en installatie.
FAQs
Kan èggo mijn oude keuken demonteren?
Ja, we bieden een demontageservice voor je oude keuken. Lees hier meer over op onze demontage-pagina.
Hebben jullie financieringsmogelijkheden?
Ja, we bieden financieringsoplossingen die zijn afgestemd op jouw project. Ga voor meer informatie naar onze pagina over financiering.
Ik kan mijn winkel niet bereiken, maar ik heb informatie nodig over mijn project. Wat nu?
Als je vragen hebt over je project en je kunt je winkel niet bereiken, neem dan telefonisch contact op met ons callcenter en kies optie 2.
Wat moet ik doen als er een probleem is met de levering van mijn keuken?
Doet zich een probleem voor met de levering, neem dan contact op met onze afdeling aftersales voor snelle assistentie.
Ik wil graag contact over een huishoudelijk apparaat. Wat moet ik doen?
Voor een snelle reactie kun je rechtstreeks contact opnemen met de leverancier of een verzoek indienen via ons online formulier.
Hoe krijg ik een verlengde garantie?
Raadpleeg ons garantiedocument voor meer informatie over de mogelijkheden voor het verlengen van de garantie.
Wat is de garantie op het sanitair?
Op ons sanitair zit twee jaar garantie. Een verlengde garantie kan mogelijk zijn. Raadpleeg het garantiedocument voor meer informatie.
Wat is de garantie op huishoudelijke apparaten?
Al onze huishoudelijke apparaten hebben een basisgarantie van twee jaar. Je kunt echter een verlengde garantie nemen. Raadpleeg dit garantiedocument voor meer informatie.
Wat is de garantie op meubels en scharnieren?
Deze garanties gelden voor leveringen op of na 1 januari 2023. Raadpleeg voor bestellingen vóór deze datum de garantievoorwaarden op je bestelformulier.